Често задавани въпроси
Селекцията на въпросите, на които сме отговорили, е базирана на най-честите питания, които отправяте към нас. Възможно е някой от въпросите ви да остане неотговорен, затова не се колебайте да потърсите обратна връзка от нас. За целта използвайте контактната форма, поместена в съответната категория в сайта.
1) Фирмата разполага ли с физически търговски обекти и къде мога да ги открия?
„Диди Ко” е локализирана в СПА-столицата на Балканския полуостров – гр. Велинград. Към момента логистичната ни база търпи развитие, като за по-отдалечените клиенти се предлагат същите продукти, които ще намерите и в търговските ни обекти.
2) Какви продукти предлагате и оригинални ли са те?
От самото си създаване до момента фирма „Диди Ко” се занимава с търговия с безалкохолни и спиртни напитки. Официалните ни партньори са лицензирани дистрибутори и производителите на съответните марки, което ви дава гаранции за качество. Можете да сте сигурни, че в ръцете ви попадат изцяло качествени и маркови питиета, съответстващи на очакванията ви.
3) Как мога да получа информация за конкретен продукт?
Всичките си запитвания можете да отправите, като се свържете с нас на някои от посочените координати.
4) Задължителна ли е регистрацията в сайта, за да поръчам?
Можете да поръчвате всичко и по всяко време като гост, без да се налага да извършвате регистрация. Тя е абсолютно доброволна и с незадължителен характер.
5) Какви данни трябва да предоставя, за да поръчам, и съхраняват ли се те?
Данните, които трябва да посочите, за да получите желаните стоки, са две имена, телефон за връзка, адрес за доставка, e-mail. Всички те се съхраняват съгласно законодателството на Република България и НЕ се предоставят на трети страни. Повече информация можете да получите, като прочетете Политиката ни за поверителност, както и Общите условия.
6) По какъв начин ще бъде извършена поръчката ми и как ще бъде доставена тя?
Ако пребивавате в община Велинград, доставката на поръчените продукти ще бъде извършена директно от „Диди Ко” ЕООД в рамките на 36 часа. В случай че живеете на отдалечено място, поръчката ви ще бъде финализирана посредством куриерска фирма. Подробна информация относно начините на плащане и доставката на продуктите можете да откриете в раздел „Доставка и начини на плащане”.
7) Когато извърша поръчка, мога ли да добавя допълнителни продукти към нея?
Можете да го направите, като за целта трябва да разгледате получения на електронната ви поща e-mail и да проверите под какъв номер е вашата заявка. След което можете да ни изпратите допълнителен e-mail, в който да впишете номера и да упоменете продуктите, които желаете да добавите към нея.
8) Ще получа ли потвърждение, че поръчката ми е приета/ изпълнена?
И в двата случая ще потвърдим с e-mail, че извършената от вас поръчка е приета/ изпълнена, както и информация с ориентировъчна дата кога можете да я очаквате. Обикновено срокът е 2-3 работни дни.
9) Какво да правя, ако сайтът отказва да обработи поръчката ми?
Можете своевременно да се свържете с нас и ние ще разрешим възникналия проблем.
10) Мога ли да откажа поръчка, след като вече е изпратена до вас?
Ако желаете да анулирате поръчка, имайте предвид, че трябва да се свържете с нас веднага, за да имаме време за реакция.
11) Какво ще се случи, ако не мога да освободя пратката си в посочения срок?
При изпращането на заявката ви трябва предварително да сте се запознали със срока, с който ще разполагате, за да освободите пратката си от офиса на куриера, който сте посочили. Ако поради някаква причина/ настъпили обстоятелства не можете да се вместите в указания срок, е коректно да подготвите друго лице, което да получи стоките вместо вас, или да промените адреса, на който куриера ще може в удобно време да ви открие.
12) При какви обстоятелства мога да върна обратно стоките, които съм закупил?
Условията да възстановим сумата ви и да приемем обратно стоките, които сте поръчали, са същите да не са били употребявани, т.е. да не са разпечатвани, тествани (да не е отпивано от тях), да имат същия търговски вид, който са имали в момента на доставката, както и да посочите причината, поради която връщате артикула/артикулите. Пример: получили сте питие с марка, различна от желаната, съдържанието е било повредено при транспортирането и др.